sâmbătă, 10 noiembrie 2007

the wish

As vrea sa evadez din cusca-n care sunt inchisa!

Sa vad ce e dincolo de zidurile de beton.

Sa descopar lumea de afara.

Aici…toti sunt ca niste roboti!

Fiinte fara suflet , fara vise…

Fara inima,cu ratiunea prizoniera in cutii de sticla!

Nu mai vreau sa fiu prizoniera

In intunericul zilei si al noptii.

Vreau macar o raza de soare!

O speranta doar mai am…

Imi vor creste aripi…si am sa zbor!

Voi putea iesi din colivia de otel!

Ma voi bucura de soare si de luna,

De stele si de vise ce se implinesc .

Tot ce-mi lumineaza sufletul este o speranta .

Aceea ca voi reusi sa evadez.

In fiecare zi , in fiecare noapte ,

Visez neincetat la viata de dincolo de ziduri…

Visez la o viata mai fericita,

La oameni cu suflet , cu sentimente !

Stiu ca acolo , undeva , m-asteapta cineva,

Cineva care si-ar da viata pentru mine.

Nu-mi ramane decat sa sper

Deoarece speranta-mi lumineaza sufletul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bravo mey eminescu ;)) :*